Free Delivery on orders over 1000KR-Norwegian

Angrett, Retur & Bytte

 

Ved kjøp av varer over internett har du, som kunde/kjøper, angrerett i 14 dager av ubrukte varer i orginalemballasje. 

Returporto betales av kjøper. Varen(e) må ikke være brukt eller vasket. Det er nok at avbestillingen er postlagt eller levert av kunden før fristen er ute. Avbestillinger og retur må sendes eller levert av kunden før slutten av 14 dagers retur policy. 

Vennligst kontakt oss via e-post med årsaken til retur og vi vil sende deg en avkastning form/retur prosedyre. Hvis du ønsker å returnere varer til oss er det viktig at du fyller ut angrerett-skjemaet/fullfører retur prosedyre og sørger for skikkelig emballasje. 

Ved retur av bestilte varer er det kunden/kjøper som betaler returporto, jfr Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven). Etter samme lov tapes retten til retur av varer dersom varen er brukt eller på annen måte forringet og ikke lenger i salgbar stand. Varer som returneres skal ikke sendes i oppkrav til oss. 

Returadresse (husk å skriv ordrenummer ved retur):

Peekaboo Babyprodukter

Fossilveien 20

3034 Drammen

LIKER DU IKKE FARGE ELLER STIL? NO PROBLEM - DU KAN BYTTE DEN TIL NOE ANNET! 

Du er velkommen til å bytte en vare for noe annet etter du har mottat den. Varene må være ubrukt og i originalemballasjen. Returporto må betales av kjøper. Som med varene som er returners, må det gjøres innen 14 dager med en e-post sendt først til salg@peekaboobabgaver.no  

FEIL ELLER MANGLENDE LEVERANSER

Dersom du mangler en vare eller har fått feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt med oss raskest mulig. 

Sjekk den vedlagte informasjonen om det er varer som er restnotert før du kontakter oss.  Send oss e-post på salg@peekaboobabygaver.no og skriv på faktura-/ordrenummer og hvilken vare som mangler eller er feillevert. Har vi gjort en feil, retter vi selvsagt opp denne uten ekstra kostnad for deg. 

Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen - ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen. Dersom du har mottatt en vare som er ødelagt, må du også du kontakte oss så snart som mulig på salg@peekaboobabygaver.no. 

Det er viktig at du ikke kaster emballasjen varene kom i, vi kan trenge den i forbindelse med vår forsikring.